Om bij SOVAK deel te nemen aan activiteiten heb je een geldige indicatie of beschikking nodig. Wil je weten of je de juiste indicatie/beschikking hebt? Of heb je ondersteuning nodig bij het aanvragen? Neem dan contact op met Cliëntservice. Onze medewerkers staan voor je klaar.
Tijdens werkdagen mag je ons altijd bellen. Lieve een e-mail sturen? Dat kan ook. Of gebruik de ‘aanmeldknop’ die je op de pagina’s vindt. Een van onze consulenten cliëntadvies belt je op, stelt een paar vragen en legt uit hoe het nu verder gaat. Je ontvangt een aanmeldformulier en een medische vragenlijst. Die vul je in. Als je hulp nodig hebt bij het invullen staan we voor je klaar. Voor verwijzers hebben we een uitgebreid aanmeldformulier.
Hebben we het aanmeldformulier, de medische vragenlijst en de bijbehorende documenten van jou ontvangen? Ons adviesteam gaat met jouw wensen en vragen aan de slag. Het adviesteam bestaat meestal uit gedragskundigen, artsen en consulenten cliëntadvies. Zij bekijken welk activiteitencentrum van SOVAK het beste bij je past. Het kan zijn dat we je eerst nog iets beter willen leren kennen. Onze gedragskundige komt dan langs op de plek waar je nu woont of werkt. De consulent cliëntadvies neemt vervolgens contact met je op en vertelt wat SOVAK voor jou kan betekenen.