Complimenten,
ideeën en klachten

Jouw feedback verbetert SOVAK

Een complimentje geven

Het is fijn om een complimentje te krijgen, maar ook om een complimentje te geven. Bijvoorbeeld omdat je blij bent met een gesprek dat je hebt gehad. Of omdat je het zo naar je zin hebt bij SOVAK. Een complimentje maakt mensen blij!

Wil je een complimentje achterlaten voor één van onze medewerkers of teams? Mail dan naar clientservice@sovak.nl. Wij zorgen ervoor dat je compliment bij de juiste persoon of team terecht komt.

Heb je een idee of tip?

Misschien heb je wel een idee voor een verbetering. Of mis je iets binnen SOVAK en wil je dat met ons delen. Dat kan. We horen jouw ideeën graag. Zo kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren. Je kunt je idee of tip mailen naar clientservice@sovak.nl.

Ben je niet tevreden of heb je een klacht?

SOVAK vindt het belangrijk dat jij tevreden bent


SOVAK vindt het belangrijk dat je tevreden bent over ons. Toch gaat er soms iets niet goed. Je bent het bijvoorbeeld niet eens met een afspraak in je ondersteuningsplan. Of je vindt dat we niet goed naar je geluisterd hebben. Als zoiets gebeurt, dan horen we dat graag. Bekijk hieronder wat je kunt doen.

Heb je te maken met zorg die je niet wil?

Vertrouwenspersoon


Soms is het moeilijk om ergens over te praten. Je kunt dan contact opnemen met de onafhankelijke vertrouwenspersoon Jessica van Overmeire. Zij is werkzaam bij het LSR, dus niet in dienst van SOVAK. Ze luistert naar je en denkt met je mee. Bekijk dit filmpje voor meer informatie.  

Bel: 06 - 25 15 43 48
Mail: j.vanovermeire@hetlsr.nl

Bel met ons: 088 35 20 100