Je wilt je aanmelden
bij SOVAK.
Wat fijn!

De eerste stap om met elkaar in contact te komen, is het invullen van het contactformulier. Als we jouw gegevens ontvangen hebben, neemt één van onze consulenten cliëntadvies contact met jou of je contactpersoon op. Zij legt uit hoe het verder gaat.

Aanmelden

Gegevens cliënt
Gegevens wettelijk vertegenwoordiger - zorg
Gegevens wettelijk vertegenwoordiger - financieel
Gegevens aanmelder
Aanmelding voor
Woonsituatie
Upload documenten
  • Ondersteuningsplan/schoolverslag/dagbestedingsverslag
  • Indicatie WLZ/beschikking gemeente
  • Psychodiagnostisch onderzoek en/of bron documenten diagnostiek
  • Rechtbank beschikking(en)
  • Verklaring WVGGZ en WZD/meerzorg
Max. 8,00MB
Meerdere bestanden mogelijk

Aanmelden

Om bij SOVAK te kunnen wonen, werken of dagbesteding te volgen heb je een indicatie van het zorgkantoor of een beschikking van de gemeente nodig. Wil je weten wat dit is en hoe je een aanvraag doet? Neem dan contact op met onze afdeling Cliëntservice. Onze medewerkers leggen het je graag uit.

Met het verzenden van dit formulier ga je akkoord met de aanmelding voor bemiddeling en geef je hierbij toestemming om de informatie te delen met medewerkers binnen de organisatie die direct betrokken zijn bij de vraag. Je gegevens worden vertrouwelijk behandeld, conform de wet Algemene verordening gegevensbescherming (AVG).

Bel met ons: 088 35 20 100